Facebook to nowe i skuteczne narzędzie w świecie marketingu.

Wiele firm korzysta z tej platformy do budowania zysków. Jeśli chcesz do nich dołączyć, czytaj dalej.Jeśli używasz Facebooka do marketingu, upewnij się, że również tam publikujesz! Nikt nie odwiedzi strony, na której rzadko aktualizowana jest treść. Nie przytłaczaj swoich obserwujących, ale pamiętaj, aby publikować posty co najmniej raz w dzień powszedni, aby ludzie często wracali tylko po to, aby zobaczyć, co się dzieje.Nie wahaj się udostępniać linków do innych stron na Facebooku. Jeśli natkniesz się na artykuł lub film, którym Twoi odbiorcy zainteresują się, pomyśl o udostępnieniu go na Facebooku. Najlepiej unikać udostępniania linków do witryny, z którą konkurujesz, ponieważ możesz stracić klientów.Utwórz konkurs na swojej stronie na Facebooku, w którym mogą brać udział tylko fani Twojej strony. To sprawi, że będą podekscytowani, że przyjdą na Twoją stronę. Mogą nawet powiedzieć rodzinie, przyjaciołom lub współpracownikom, co oznacza, że ​​na Twoją stronę będzie więcej odwiedzających. Oczywiście więcej odwiedzających to więcej biznesu!Jednym ze sposobów na dotarcie do klientów za pomocą określonych reklam jest dodanie listy e-mailowej do funkcji „niestandardowych odbiorców” na Facebooku. Zwiększa to współczynnik konwersji i pozwala obniżyć koszty kampanii, ponieważ osoby, które zobaczą Twoją reklamę, prawdopodobnie dokonają konwersji na sprzedaż w Twojej witrynie.Wykorzystaj Facebooka jako narzędzie obsługi klienta. Zaproś klientów do wysyłania pytań, komentarzy lub skarg poprzez komentowanie na Twojej stronie na Facebooku. To świetny sposób na pokazanie swojej doskonałej polityki obsługi klienta. Odpowiadaj szczegółowo na pytania i od razu oferuj zwrot pieniędzy lub nowe produkty klientom, którzy składają reklamację.Facebook pozwala mieć zarówno zdjęcie profilowe, jak i zdjęcie na okładkę. Upewnij się, że oba te elementy mają coś wspólnego z Twoją firmą. Ponadto nie rób zdjęć zbyt skomplikowanych lub krzykliwych. Chcesz, aby były łatwe do zidentyfikowania na rynku docelowym. Proste wskazówki, które pomogą Ci zrozumieć marketing na Facebooku

Jeśli tak nie jest, ktoś może być zdezorientowany tym, o czym naprawdę jest Twoja strona.Spróbuj wysłać aktualizacje.

Administratorzy strony na Facebooku mogą wysyłać wiadomości do każdej osoby, która „lubi” ich stronę. Kiedy masz coś wartościowego na swojej stronie biznesowej na Facebooku, o czym Twoi fani powinni wiedzieć, możesz wysłać im aktualizację, aby byli tego świadomi. Uważaj, jak często to robisz, wysyłając aktualizacje do fanów tylko wtedy, gdy jest to naprawdę ważne.Po utworzeniu konta na Facebooku bardzo ważne jest, abyś był dość aktywny. Jeśli nigdy nie publikujesz żadnych treści, jak możesz oczekiwać, że ludzie pozostaną zainteresowani. Filmy, zdjęcia i regularne wpisy to tylko część tego, czego będziesz potrzebować, jeśli chcesz dobrze radzić sobie na Facebooku.Zachęć subskrybentów do interakcji, zadając kilka pytań. Możesz na przykład poprosić ludzi, aby podzielili się z tobą zabawną anegdotą lub wyrazili swoją opinię na określony temat. To świetny sposób na zachęcenie subskrybentów do interakcji z Tobą i między sobą.Publikuj informacje o swoich kamieniach milowych na Facebooku. Możesz na przykład poinformować subskrybentów o wielkości sprzedaży, wprowadzaniu nowych produktów lub rocznicy swoich najpopularniejszych produktów. To dobry sposób na zwrócenie uwagi na określone produkty, jednocześnie kreując pozytywny wizerunek Twojej marki.Facebook stał się bardzo popularnym narzędziem do rozgłosu biznesu. Jeśli poprawnie używasz Facebooka do marketingu, będziesz mieć sporo osób zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. Wykorzystaj zdobyte informacje, aby podnieść poziom swojej firmy.