Marketing mobilny może być skutecznym sposobem na promowanie Twojej firmy.
Poniżej znajduje się zbiór wskazówek dotyczących tego, co musisz wiedzieć.Spraw, aby Twoje wiadomości były wirusowe. Wiadomości tekstowe można bardzo szybko i łatwo przekazywać innym osobom. Czasami powinieneś poprosić subskrybentów o zaproszenie swoich znajomych, jeśli spodoba im się Twoja usługa. Pamiętaj, aby dołączyć instrukcje dotyczące zgody. Możesz być zdumiony, jak szybko może to sprawić, że Twoja baza danych wzrośnie.Jeśli wysyłasz wiadomości tekstowe lub innego rodzaju materiały do klientów za pośrednictwem mobilnej kampanii marketingowej, upewnij się, że rozmiar plików jest jak najmniejszy. Niektóre osoby mają poważne ograniczenia przepustowości i nie mogą odbierać ani przechowywać plików o dużych rozmiarach. Wszystko, co jest zbyt duże, zostanie po prostu zignorowane.Media społecznościowe to nie rynek kupującego; jest to zasadniczo długa, ciągła rozmowa, w której będziesz musiał uczestniczyć jako marketer mobilny. Nie możesz być tutaj przysłowiowym sprzedawcą. Zamiast tego naprawdę musisz być bardziej użytkownikiem mobilnym niż marketerem. Oznacza to, że musisz skupić się bardziej na komunikacji, a mniej na byciu autorytatywnym.Rozwijaj swoją obecność w Foursquare i Miejscach Google jako marketer mobilny. Te strony oparte na lokalizacji są absolutnie ogromne i mogą naprawdę pomóc w zwiększeniu ogólnej obecności w sieci. Nigdy nie zaniedbuj korzystania z sieci opartych na lokalizacji.
To, że sieć jest globalna, nie oznacza, że nie powinieneś również koncentrować swoich wysiłków lokalnie.Pamiętaj o przeprowadzeniu testu użyteczności przed udostępnieniem klientom mobilnej kampanii marketingowej.
Poproś przyjaciół, rodzinę, pracowników lub wszystkich powyższych o otrzymanie wiadomości, odpowiedź i poproś o szczerą opinię na temat doświadczenia. W ten sposób upewnisz się, że wszystko działa, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia swoim klientom.Rynek mobilny wcale nie zwalnia, ale to nie znaczy, że musisz wejść, aby się tam dostać. Jasne, powinieneś przynajmniej mieć jakiś rodzaj marketingu mobilnego, ale wchodzić na rynek, ponieważ czujesz, że jesteś musi prowadzić do niechlujnej kampanii. Upewnij się, że to coś, co chcesz zrobić.Kody QR to najnowszy trend w marketingu mobilnym. Chcesz umieścić kod kreskowy na swoim produkcie, a klient może go następnie zeskanować swoim smartfonem. Po zeskanowaniu kodu kreskowego możesz skonfigurować go tak, aby połączyć go z kuponem lub filmem, naprawdę cokolwiek chcesz, co przyniesie większe zainteresowanie Twoim produktem.Wysyłając e-mail do klientów, chcesz zapytać ich o numer telefonu komórkowego. Powiedz im, że jeśli podadzą te informacje, będziesz mógł im wysłać SMS-a o zniżkach, nowościach o produkcie i wszelkich innych ważnych ogłoszeniach, że Twoja firma się dzieje. Jeśli wyrażą na to zgodę, podadzą ci swój numer.Najszybciej rozwijającą się kategorią z przeglądarkami mobilnymi i aplikacjami mobilnymi są serwisy społecznościowe. Tak więc biznes musi zaakceptować sieci społecznościowe i iść tam, gdzie są ludzie. Sukces marketingu mobilnego będzie zależał od obecności Twojej firmy w serwisach społecznościowych i prawidłowego wykorzystania jej do rozwoju firmy.Jednym z kluczowych czynników udanej reklamy marketingu mobilnego i przesyłania wiadomości jest to, aby wiadomości i reklamy były krótkie, rzeczowe i pilne. Urządzenia są prawdopodobnie mniejsze, więc masz mniej miejsca na pracę przy komponowaniu reklamy. Dlatego postaraj się, aby były krótkie i jasne, aby szybko i w pełni zrozumieć przesłanie.Cóż, mam nadzieję, że powyższy zbiór wskazówek pomoże Ci wiedzieć, co robić i czego oczekiwać, jeśli chodzi o marketing mobilny. Umiejętnie obsłużona ta funkcja marketingu okaże się wartościowym aspektem Twojego planu marketingowego.