Duża część prowadzenia odnoszącej sukcesy firmy polega na nauce informowania o swojej firmie.

Aby to zrobić, potrzebujesz silnej kampanii marketingowej; jednym z najlepszych sposobów na marketing Twojej firmy jest wykorzystanie e-mail marketingu. Marketing e-mailowy może być inteligentnym sposobem na dotarcie do rynku docelowego, a oto kilka świetnych wskazówek, jak odnieść sukces.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Chociaż promocja online jest niezbędna, nie zapomnij o możliwości promowania swojej listy mailingowej w trybie offline. Aby budować zarówno nowych subskrybentów, jak i potencjalnych klientów, szukaj każdej możliwej okazji, aby dotrzeć do wiadomości. Świetne okazje do budowania biznesu można znaleźć na wydarzeniach networkingowych, targach, konferencjach i lokalnych spotkaniach.Każda wysyłana wiadomość powinna zostać zweryfikowana pod kątem pisowni, gramatyki i struktury zdań. Wysłanie wiadomości e-mail z literówkami lub niepoprawnymi informacjami jest szkodliwe dla Twojego obrazu. Przed dystrybucją wiadomości przetestuj układy wiadomości e-mail, aby mieć pewność, że cały tekst i elementy są wyświetlane w preferowany sposób. Przetestuj linki zawarte w wiadomości e-mail, aby upewnić się, że działają.Uwzględniaj specjalne promocje tylko w swoim e-mail marketingu, takie jak kupony lub kody rabatowe. Czytelnicy nie tylko chętniej sami przeczytają wiadomości, ale także chętniej przekażą informacje znajomym. Rzeczywiście, program polecający może być dobrą metodą na poszerzenie bazy klientów i listy subskrybentów.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne. Przeczytaj tę poradę, aby poszerzyć swoją wiedzę na temat e-mail marketingu

Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java.

Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.E-mail marketing trwa, a stary dobry biuletyn stał się w dużej mierze przestarzały. Zamiast wysyłać ogólny okólnik dla wszystkich swoich subskrybentów, dołóż starań, aby dostosować e-maile do zainteresowań ich konkretnych odbiorców. Istnieje wiele solidnych programów i usług, które mogą Ci w tym pomóc automatycznie.Upewnij się, że w swojej kampanii e-mail marketingowej używasz zarówno aktywnych, jak i pasywnych mechanizmów informacji zwrotnej. Aktywny feedback da Ci bardzo bezpośrednie odpowiedzi na opinię publiczną o Twojej marce. Prosisz o sugestie lub komentarze, a otrzymasz je. Bierna informacja zwrotna jest znacznie bardziej subtelna i niezauważalna dla czytelnika. Możesz użyć dowolnych narzędzi i innego oprogramowania, które posiadasz, aby dowiedzieć się, które linki są najczęściej klikane.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Kontynuuj kontakt ze swoimi klientami, aby mogli się z Tobą powiązać. Dołącz do wiadomości e-mail polecenie informujące, że mogą natychmiast dołączyć, klikając poniższy link. Końcowy postscriptum może poinformować ich, aby nie spóźnili się z tą niesamowitą szansą na przynależność do Twojej firmy.E-mail marketing może być bodźcem dla Twojej firmy lub może zaszkodzić Twojej firmie. Skorzystaj z przedstawionych tutaj wskazówek, aby upewnić się, że Twój plan marketingu e-mailowego zrobi to, czego potrzebujesz; zastosuj je w e-mail marketingu, buduj relacje z klientami i zwiększaj zyski.