Wiele firm korzysta z marketingu e-mailowego, aby stworzyć i zbudować odnoszący sukcesy biznes.
Może to być skuteczny sposób na śledzenie klientów i informowanie ich o specjalnych ofertach, nowych produktach, a nawet o nowych i ekscytujących rzeczach dotyczących Twojej firmy, które mogą ich zainteresować. Ten artykuł może pomóc Ci upewnić się, że Twoja kampania e-mailowa odniesie sukces.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj swoim klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Unikaj wynajmowania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Promuj oferty specjalne lub ograniczone czasowo wyprzedaże wyłącznie przez e-mail jako sposób na podsycanie emocji klientów, którzy otrzymują Twoje e-maile. To sprawi, że Twoi klienci będą chcieli polecać swoich znajomych. Programy polecające mogą być korzystne, jeśli chcesz zwiększyć liczbę czytelników, którzy mogą zostać klientami.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów. Jeszcze lepiej, jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu lub dwa razy w tygodniu. Sprawdź, w które dni Twoja witryna otrzymuje najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty.
Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Upewnij się, że masz pozwolenie od subskrybenta, zanim wyślesz mu e-maile.
Jeśli zaczniesz wysyłać niechciane wiadomości, prawdopodobnie nie zostaniesz potraktowany poważnie. Może to nawet kosztować klientów i klientów, ponieważ mogą tego nie docenić.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Upewnij się, że Twoje e-maile są spójne z Twoim brandingiem. W swoich e-mailach powinieneś umieszczać kolory swojej firmy, logo i wszystko inne, co jest unikalne dla Twojej firmy. Klienci powinni być w stanie rozpoznać Twoje e-maile, gdy dotrą do swoich skrzynek odbiorczych, aby nie były automatycznie usuwane.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów. Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Jak już wiesz, e-mail marketing może być bardzo użytecznym sposobem interakcji z klientem. Możesz oferować specjalne oferty, nowe produkty i na bieżąco informować o wszystkich ekscytujących rzeczach dziejących się w Twojej firmie. Powyższy artykuł może pomóc Ci upewnić się, że Twoje strategie e-mail marketingowe osiągną wszystkie te cele.